Гарантія
Гарантійні зобов'язання
Компанія DTC GROUP постійно працює над підвищенням якості обслуговування і надійності продукції, що поставляється. Тому ми звертає особливу увагу на гарантійні зобов'язання щодо обладнання та комплектуючих, які ми постачаємо.
Продукція
Гарантійне обслуговування на території України поширюється тільки на обладнання, вироби, комплектуючі, які були офіційно імпортовані для реалізації на території України. Гарантійні зобов'язання DTC GROUP, поширюються на всю придбану на сайті продукцію.
Гарантійний термін - СТАНДАРТНА гарантія
Компанія DTC GROUP гарантує роботу обладнання та комплектуючих за умови дотримання правил експлуатації, зберігання та технічного обслуговування. Гарантійний термін становить 12 місяців з моменту постачання обладнання та комплектуючих кінцевому споживачеві, крім
Батареї, адаптери живлення - 6 місяців.
Гарантійний термін - РОЗШИРЕНА гарантія
Розширена гарантія поширюється на продукцію, що споживається компанією DTC GROUP, у разі укладення відповідного договору та реєстрації проєкту. Розширена гарантія діє до 10 років з моменту поставки обладнання та комплектуючих (введення в експлуатацію) кінцевому споживачеві (визначається умовами договору).
- Кабельні розподільні системи
- з алюмінію - до 10 років
- з металу - до 2 років
- аксесуари - 2 роки
- Пасивні оптоволоконні компоненти - до 3 років
- Активне мережеве обладнання, приймально-передавачі - до 5 років
- Промислове обладнання:
- Ethernet-комутатори (ICS, IGS, IFS, ITP, IPS серії), Медіа конвертери (IMC, IFC серія), Бездротове обладнання (ICR серія), PoE-інжектори (INJ серія), Подовжувачі локальної мережі з POE (IEXT серія) - до 5 років.
- Промислові джерела живлення (MDR, NDR, DPR і DR-серії) - до 3 років.
Умови гарантії
Гарантія на продукцію діє за дотримання таких умов: продукція транспортувалася, зберігалася, монтувалася й експлуатувалася з дотриманням вимог виробника, інструкцій з монтажу та експлуатації, умов постачання.
Гарантійний випадок
При виникненні гарантійного випадку компанія DTC GROUP приймає несправну продукцію для проведення технічного аналізу. Разом із продукцією Клієнт надає:
- Копію рахунку-фактури;
- Копію видаткової накладної;
- Рекламаційний акт із зазначенням переліку виявлених дефектів, технічних параметрів на підставі відповідних протоколів тестування (за необхідності), опису умов і режимів експлуатації обладнання або комплектуючих.
У разі виявлення Покупцем недоліків (прихованих дефектів / браку) в товарі під час його експлуатації або зберігання в період гарантійного терміну, компанія DTC GROUP зобов'язується провести ремонт і усунення виявлених дефектів або заміну товару на новий (на розсуд DTC GROUP). При цьому гарантійний термін на товар буде продовжено на час такого ремонту або заміни.
Пакування та транспортування товару до місця гарантійного обслуговування і назад бере на себе замовник. Відповідні витрати не покриваються гарантією. Компанія DTC GROUP також не несе відповідальності за будь-які витрати на демонтаж або повторне встановлення обладнання, а також за інші пов'язані з цим витрати.
У термін, що перевищує гарантійні зобов'язання, Компанія залишає за собою право прийняти позитивне рішення на надання післягарантійного обслуговування.
Обмеження дії гарантії
Гарантія не поширюється на:
- помилки програмного забезпечення, що не піддаються відтворенню
- компоненти, схильні до механічного старіння або природного зносу
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
Компанія DTC GROUP може відмовити в гарантійному ремонті або заміні товару на новий у разі:
- Порушення збереження гарантійних пломб;
- Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця або третіх осіб;
- Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- Несанкціонованого розкриття, спроб самостійного ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.
Якщо у вас виникли питання щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування, звертайтеся за контактами, вказаними нижче:
Адреса електронної пошти - info@dtcgroup.com.ua
Телефон - +38 (044) 228-62-26
Понеділок - П'ятниця з 8.00 до 17.00